Responder

onderschrift foto's

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
53peter
53peter
Mensajes: 4
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico

onderschrift foto's

Mensaje por 53peter »

Hoe voeg je aan een foto een onderschrift toe?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
Even op de foto klikken, en daarna kiezen voor 'Informatie'.
53peter
53peter
Mensajes: 4
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Dankjewel! Dat is dat wel een onderschrift dat alleen maar zichtbaar is als ik er met de muis overheen ga, klopt dat? Een "vast" onderschrift is niet mogelijk?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
Op welk scherm had u dat onderschrift onder de foto willen zien. want blijkbaar was uw vraag dan niet duidelijk genoeg ?
53peter
53peter
Mensajes: 4
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Als ik mijn stamboom op een persoon klik, opent zich een schermpje met meer info over die persoon, met o.a. het aantal afbeeldingen dat er van die persoon is. Als je daar op klikt, zie je een aantal foto's. Die hebben geen onderschrift, totdat je er met je cursor overheen gaat, dan krijg je er wel een, voorzover de breedte van de foto dat toestaat. Als je nu op een van de foto's klikt, krijg je een grote foto zonder onderschrift. Ik zou graag hier, maar ook bij die kleinere foto's, een onderschrift willen kunnen maken dat blijft staan en dat eventueel wat langer is.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
Het onderschrift op de profielen is niet bedoeld om er hele verhalen in te schrijven, maar louter om heel kort aan te kunnen geven waar het om gaat, een korte titel dus. Bijvoorbeeld : '50-jarig huwelijk', eventueel gevolgd door een datum of jaartal.

Voor de grote foto is geen verder onderschrift nodig, aangezien u die al te lezen kreeg onder de kleine foto, dus u weet wat de grote foto zal behelzen.

Voor langere verhalen gebruikt u de aantekenvelden, waarbij u zelfs kunt kiezen voor een (extra) gepersonaliseerd evenement. Op de tijdlijn verschijnen die evenementen, en u kunt daar zelfs de foto aan koppelen.
53peter
53peter
Mensajes: 4
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
OK, duidelijk, dankjewel
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”