Responder

Maurice Marie Régis Boudet


reijnders
male
Mensajes: 20
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Goedemorgen medestamboomzoekers,

Ik heb geen ervaring met zoken in Frankrijk...Graag uw hulp.

Ik ben op zoek naar de ouders van de volgende personen:
Maurice Marie Régis Boudet is geboren op 2 december 1912 in Macon (71), Frankrijk. Maurice is overleden op 7 januari 2009 in Rouen (76), Frankrijk, 96 jaar oud.Maurice trouwde, 37 jaar oud, op 14 maart 1950 in Ollioules (83190), Frankrijk met Lucette Louise Angèle Dorange-Angot, 27 jaar oud. Lucette is geboren op 2 juni 1922 in Petit Quevilly (76140), France. Lucette is overleden op 5 juli 1995 in Rouen (76), France, 73 jaar oud.

Wie helpt mij aan de ouders van Maurice Boudet?
Wie helpt mij aan de ouders van Lucette Dorange-Angot?

Alvast dank,
Rien Reijnders
anaesthetist
male
Mensajes: 330
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
de registers van de burgerlijke stand van Mâcon zijn niet online beschikbaar:
"Après 1902 : seuls les registres des communes de l'arrondissement judiciaire du tribunal de grande instance de Mâcon ont été versés pour la période 1903 - 1942 . Ces documents ne sont pas numérisés. Ils sont consultables uniquement en salle de lecture des Archives départementales de Saône-et-Loire aux jours et heures mentionnés sur le site."
U zou contact kunnen opnemen met de archiefinstelling
Alternatief, u kunt de Recensement de la population doorbladeren:
https://www.archives71.fr/arkotheque/consult_fonds/fonds_seriel_resu_rech.php?ref_fonds=4
reijnders
male
Mensajes: 20
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Dank voor uw reactie. Maar helaas kan ik via deze weg de aansluiting niet vinden.