Responder

Maurice Marie Régis Boudet


reijnders
male
Mensajes: 20
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Goedemorgen medestamboomzoekers,

Ik heb geen ervaring met zoken in Frankrijk...Graag uw hulp.

Ik ben op zoek naar de ouders van de volgende personen:
Maurice Marie Régis Boudet is geboren op 2 december 1912 in Macon (71), Frankrijk. Maurice is overleden op 7 januari 2009 in Rouen (76), Frankrijk, 96 jaar oud.Maurice trouwde, 37 jaar oud, op 14 maart 1950 in Ollioules (83190), Frankrijk met Lucette Louise Angèle Dorange-Angot, 27 jaar oud. Lucette is geboren op 2 juni 1922 in Petit Quevilly (76140), France. Lucette is overleden op 5 juli 1995 in Rouen (76), France, 73 jaar oud.

Wie helpt mij aan de ouders van Maurice Boudet?
Wie helpt mij aan de ouders van Lucette Dorange-Angot?

Alvast dank,
Rien Reijnders
anaesthetist
male
Mensajes: 330
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
de registers van de burgerlijke stand van Mâcon zijn niet online beschikbaar:
"Après 1902 : seuls les registres des communes de l'arrondissement judiciaire du tribunal de grande instance de Mâcon ont été versés pour la période 1903 - 1942 . Ces documents ne sont pas numérisés. Ils sont consultables uniquement en salle de lecture des Archives départementales de Saône-et-Loire aux jours et heures mentionnés sur le site."
U zou contact kunnen opnemen met de archiefinstelling
Alternatief, u kunt de Recensement de la population doorbladeren:
https://www.archives71.fr/arkotheque/consult_fonds/fonds_seriel_resu_rech.php?ref_fonds=4
reijnders
male
Mensajes: 20
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Dank voor uw reactie. Maar helaas kan ik via deze weg de aansluiting niet vinden.

Mocht iemand het betreffende archief bezoeken, dan het aardige verzoek om even te zoeken of de geboorteakte van 2 dec 2012 (of mogelijk 22 dec 2012) van Maurice Marie Régis Boudet te vinden is. En dan zou ik natuurlijk graag de gegeven willen ontvangen.

En zo ook voor de geboorte van Lucette Louise Angèle Dorange-Angot op 2 juni 1922 in Petit Quevilly (76140), France.

Op voorhand dank voor de genomen moeite!
Responder

Volver a “Andere landen”