Responder

Zoeken in Duitsland


murielannew
female
Mensajes: 2
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Beste,

Ik ben op zoek naar mijn voorouders in Duitsland. (Fam Ullrich). Het begint bij mijn opa Kurt Ullrich waarvan ik weet dat hij ongeveer in 1917 is geboren en gesneuveld is in de 2de WO na Sept 1943 daar mijn vader geboren is in juni 1944. Verder heb ik een adres waar zijn ouders (onzekere namen Heinrich Ullrich en Wilhemina ?) hebben gewoond in de Christiaensweg 20, Neümunster (Schleswig Holstein).

Kan iemand mij helpen bij het onderzoek. Heb reeds het archief van Schleswig Holstein doorzocht maar zonder resultaat.
Of heeft iemand weet over mijn familie

Mvg Muriel Anne Wellens
murielannew
female
Mensajes: 2
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Dag William, hartelijk dank voor de tips ik ga zeker een kijkje nemen op de door u doorgegeven sites. Hopelijk met succes

Mvg Muriel-Anne
arissens
male
Mensajes: 1

Re: Zoeken in Duitsland

Mensaje por arissens »

hoi
Kan er iemand mij helpen? Ik zoek informatie over Arnoldus Jansen/Janssen. Hij is geboren op 19 september 1751. Hij is later getrouwd met Ida van de Pavort en woonde in Ochten. Er is geen trouwarchief meer te vinden van die tijd in Ochten. Volgens het BR kwam hij uit Bottrop.... Maar in de Duitse archieven kan ik nog niets vinden.... wie tips heeft of informatie, heel graag. Dank!
groet Steven
wdemaesschalck
male
Mensajes: 3726
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Goedenavond,

Ik vond bij Familysearch een stamboom met een Jansen Arnoldus gehuwd met Ijda van de Pavort (negen kinderen).
De geboortedatum verschilt, maar misschien is dit de juiste.
Klik hier

Mvg
William
Responder

Volver a “Andere landen”