Responder

Ik slaag er niet in om een oud account te verwijderen

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
josboers
male
Mensajes: 3
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Ik ben het wachtwoord van mijn oud account (komod7) vergeten en de optie "wachtwoord vergeten werkt niet.
Ik krijg het bericht "Er is een verzoek in afwachting voor de gebruikersnaam '[email protected]'. Controleer aub uw email." maar in yahoo mail krijg ik geen bericht. Ik kan wel inloggen op "komod7" maar als ik het account wil verwijderen vraagt hij het wachtwoord dat ik niet ken. Bovendien krijg ik berichten dat het account gehackt is van mijn beveiligingssoftware

[e-mailadres verwijderd, juist ter voorkoming van spam en andere onvriendelijke acties]
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
Als u uw wachtwoord niet meer weet, hoe kunt u dan inloggen ?

Uw account is niet gehackt. Niemand heeft verder enige baat bij het hacken van een lege genealogische account. Ik vraag me zelfs ook af hoe die beveiligingssoftware dat denkt te kunnen weten. Is die zelf wel te vertrouwen ?

Maar wat wilt u met die lege account doen ? Behouden of geheel verwijderen ?
josboers
male
Mensajes: 3
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hoe ik kan inloggen ?
Als ik het userid "komod7" ingeef wordt het wachtwoord automatisch ingevuld, mogelijk door de browser.
Ik wens dit account volledig te verwijderen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
O, dat soort systemen raad ik persoonlijk af. Op het moment dat iemand de beschikking over, of toegang tot uw computer zou krijgen, dan kan die automatisch overal op inloggen. Dat is dus niet echt veilig.
Wel handig voor u... maar tevens voor een eventuele hacker of 'lener' van uw computer'.
En ook weer onhandig, want na een gegeven tijd wet u het wachtwoord niet meer uit uw hoofd..

Ik zal de account op de lijst te verwijderen plaatsen, dan is die binnen 2 dagen verwijderd.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
Nogmaals maar even uw e-mailadres uit uw bericht verwijderd ter voorkoming van spam en andere onaardige zaken.
Geneanet toont de e-mailadressen juist niet, omdat soort vervelende zaken tegen te gaan. Vermeldt het e-mailadres dan ook niet zelf in openbare berichten.

De melding die u toont gaat over uw e-mailadres, en dus absoluut niet over uw account bij Geneanet !
Het valt ook niet door derden te controleren mocht die gehackt worden. Alleen u zelf zult dan vreemde dingen kunnen ervaren binnen de account, maar dat blijkt niet het geval, want anders had u niet kunnen inloggen. Dat is namelijk het eerste dat ze aanpassen...
josboers
male
Mensajes: 3
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Bedankt voor je hulp en goede tips
rvdcruyce
male
Mensajes: 4
Beste,
Ik heb mijn stamboom geplaatst onder 'renaat6' maar ben mijn wachtwoord vergeten. Kun jij me een nieuw wachtwoord geven of moet ik alles terug inbrengen onder deze 'rvdcruyce" ? Mijn mailadres is hetzelfde gebleven. Sorry voor de overlast, alvast bedankt. Vriendelijke Groet? Rene.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
Uw andere account is gekoppeld aan een hotmailadres, dus niet aan hetzelfde e-mailadres als uw nieuwe account.
U kunt het beste even uitloggen, en vervolgens weer aanmelden. Daarvoor de naam van uw account invoeren, dus geen e-mailadres, en vervolgens klikken op 'Wachtwoord vergeten ?'. Mocht het systeem nogmaals om een naam van een account vragen, dan die wederom invoeren. U ontvangt daarna een berichtje via uw hotmailaccount met daarin een linkje waarmee u uw wachtwoord kunt resetten.
Houdt dat wachtwoord simpel met slechts wat (hoofd)letters en cijfers.
rvdcruyce
male
Mensajes: 4
Ik heb de informatie gevolgd maar krijg geen bericht noch een link in mijn hotmailbox.
Vriendelijke groet.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
Ook in de map ongewenste mails gekeken ?
rvdcruyce
male
Mensajes: 4
Ook in spam en ongewenste mails gekeken .
rvdcruyce
male
Mensajes: 4
Ik heb nog altijd geen link (gekregen) gevonden op mijn hotmailadres om mijn wachtwoord te resetten.Zelfs niet na meerdere pogingen.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10966
Wellicht heeft u meerdere hotmailadressen (gehad), en wordt de e-mail naar een ander hotmailadres verstuurd.

Kunt u even via een privé-bericht aangeven wat uw hotmailadres zou zijn ?
Daarvoor klikken op mijn naam links van dit bericht, en dan kiezen voor 'Een mail verzenden'.
Responder

Volver a “Vragen over accounts en Premium”