Responder

Ontdek premium button

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
frans0611
frans0611
Mensajes: 13
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico

Ontdek premium button

Mensaje por frans0611 »

Op het moment dat ik binnen mijn eigen stamboom naar namen wil zoeken met de zoekbalk (rechtsboven) staat de “Ontdek premium” button over de zoekbalk, waardoor ik niet meer kan zoeken. Ik kan wel een naam ingeven, maar drukken op de zoekbutton heeft geen effect. Hoe krijg de premium button weer op zijn plaats?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10942
Die knop staat inderdaad verkeerd, hoewel ik hier wel gewoon de veldjes kan gebruiken.
Ik zal het aan de technici melden.

Ondertussen kunt u even de teksten op het scherm vergroten. Daarvoor even tegelijkertijd klikken op de CTRL-toets en de plus-toets. De knop zou dan weer naar boven moeten springen.
frans0611
frans0611
Mensajes: 13
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Helaas werkt dat niet op mijn iPad. Wat nu?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10942
De technici gaan er naar kijken, en dat zal wat tijd kunnen kosten, dus ik kan u helaas verder niet helpen op dit moment.
frans0611
frans0611
Mensajes: 13
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Alvast bedankt!
anbodryvercruyssen
anbodryvercruyssen
Mensajes: 8
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Beste,
Als ik de stamboom bekijk intik- kan ik weer niet op "zoeken" gaan - het oranje "ontdek Premium !" staat er eens voor.
Hoe kan ik ook de naam "bodry" verwijderen - zodat de aanmelding korter is.
Met vriendelijk groeten
An Vercruyssen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10942
U kunt de naam van uw account niet aanpassen.

Hoewel de knop 'Ontdek Premium' over het invoerveldje reikt, kunt u het veldje nog wel gewoon gebruiken.
anbodryvercruyssen
anbodryvercruyssen
Mensajes: 8
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Dag Wim,
Het is zoals bij frans0611 ook voor heeft - het veldje Ontdek Premium - staat op de veldje waar je je naam intypt en niet verder kunt klikken
Groetjes
An Bodry - Vercruyssen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10942
Op een computer is dat invoerveldje gewoon te gebruiken. Voor een iPad zou ik dat niet durven zeggen, maar dan kunt u wellicht nog gebruik maken van de geavanceerde zoekopdracht, welke verdchijnt als u de cursor over een van de veldjes beweegt.

Voor de rest kan er nu alleen maar gewacht worden tot het moment dat de technici het hebben opgelost.
frans0611
frans0611
Mensajes: 13
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Ik heb ontdekt dat op mijn iPad het alleen voorkomt in de landscape modus, in portrait kan ik de zoek button wel gebruiken, dus ...
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10942
Het probleem doet zich dan ook alleen voor op bepaalde schermformaten.
Bijvoorbeeld op een normaal 17"-scherm wel, maar op een 17"-breedbeeldscherm niet.

Het aanpassen van de schermweergave kan dus inderdaad het probleem 'oplossen'.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10942
De technici hebben een aanpassing gedaan, waardoor het probleem nu opgelost zou moeten zijn (?).
frans0611
frans0611
Mensajes: 13
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Helaas, het probleem in landscape is nog niet verholpen op mijn iPad. Blijf nu voorlopig in portrait gebruiken.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10942
Kunt u daarvan een screenshot plaatsen ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10942
Blijkbaar zijn de technici nog bezig, want de 'oude' situatie is nu weer gaande.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”