Responder

Het verplaatsen van Stamboom naar andere Vader of Moeder

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
lowlander
male
Mensajes: 3
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Ik wil mijn gedeeld van de stamboom nakomelingen verplaatsen naar de tweede of derde Moeder of Vader
maar ik weet niet hoe ik dat kan doen?
Kan u daar mijn een advies over geven.
Voor de rest ben erg tevreden over Geneanet Premium
m.v.g. P. van Vliet
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10964
Wilt U kinderen ontkoppelen, en daarna terug koppelen aan andere ouders, of bedoelt U iets totaal anders ?
lowlander
male
Mensajes: 3
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Ja dat wil ik, Omdat later er achter kwam dat aan een andere van een andere Moeder zijn uit dat zelfde huwenlijk.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10964
U heeft dus kinderen gekoppeld aan de verkeerde moeder ?
lowlander
male
Mensajes: 3
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Dit is zoo, Dat komt je begint ergens aan en later merk je dat een van de ouders een andere partner heft gehad en dat daar de na zaad van mijn stamboom is voort gekomen. Dat kan zijn zowel van Vaders als van Moeders kant.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10964
Om dat op te lossen eerst naar een van de ouders waaraan het verkeerde kind is gekoppeld. Daar klikken op 'Bewerken' in de menubalk, en vervolgens kiezen voor 'Partnerschap bewerken'. Links onderin dan het verkeerde kind losmaken.

Dan naar een van de juiste ouders en klikken op 'Kind toevoegen'. Let dan op dat de juiste andere ouder onder de naam van deze ouder staat vermeld, en anders even de juiste ouder selecteren. Vervolgens de achter- en voornamen en het geslacht van het kind invoeren, en klikken op 'Bevestigen'. Er volgt dan een melding van het systeem met een lijstje met een of meerdere personen. Uit dat lijstje het juiste kind selecteren door er op te klikken, dan op 'Verbinden' klikken.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”