Responder

Premium jäsenyys

Tämä foorumi on GeneaNetin tietokantaa koskeville kysymyksille: erilaiset haut, henkilökohtaiset tiedot jne. Kysymyksiä on hyvä täydentää konkreettisilla esimerkeillä: nimet, vaihtoehdot...).

Moderador: hagglunde

qsg9y5bx
male
Mensajes: 2
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico

Premium jäsenyys

Mensaje por qsg9y5bx »

Olen jo pariinkiin kertaan yrittänyt liittyä premium jäseneksi ja maksaa jäsenyyteni luottokortilla. Maksua vahvistettaessa tulee kaikki tieto vaan (olettaisin) Ranskaksi- joten koska en ymmrrä ko kieltä, maksu jää maksamatta. Eli milloin tulee suomen kieliset ohjeet, en todellakaan ymmärrä miten homman voi hoitaa. Eikö maksun suorittaminen käy suoraan pankkitilitä?

Hei! Pyydän apua, olen Juhani Arhin vaimo, Jouko Juhani Arhi on kuollut 31.10.2022 ja haluan et poistatte hänet kaikista tiedoista ja rekisteristä, minä en halua sukupuuta jatkaa ja lopettakaa sukupuuhun liittyvät asiat. En tiedä kenelle kirjoittaa, kaikki yhteystiedot vaikeasti saatavissa ja minä en halua olla missään tekemisissä Juhani Arhin sukupuun kanssa. Ihminen kuollut ja ei ole enää jatkajaa, perun kaikki häneen liittyvät sukupuun jutut ja maksut.
Lämpimin terveisin Juhan Arhin vaimo (kirjoitin tämän tiedon 13.01.2023.
Valentina Arhi
Última edición por qsg9y5bx el 13 Enero 2023, 10:00, editado 1 vez en total.
hagglunde
female
Mensajes: 276
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hyvää uuttta vuotta,
Tekniset ilmoittivat, että suorituksesi tulisi olla suomeksi ja siten asiasi etenee.
Ystävällisin terveisin
Maila Hägglund
hagglunde
female
Mensajes: 276
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hei,
Tarkennus edelliseen: valitset siis suomenkielisen suoritukseksi.

YT

Maila Hägglund
hagglunde
female
Mensajes: 276
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hei taasen,
Vielä lisäys tiedusteluusi. Tekniset pyysivät jos voisit lähettää kuvan näytöltäsi kun se on ranskaksi, niin he voisivat kuitata asian.
terv. Maila H
Responder

Volver a “Tekniset kysymykset ”