Responder

Ongelijk huwelijk en een verklaring van de Heeren Staaten

Raadpleeg het klembord van dit forum, alsmede de lijsten.
maikedh
maikedh
Mensajes: 5
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hopelijk lukt het nu wel met de bijlage. Ik heb deze in drie stukken geknipt.
Adjuntos
Schermafbeelding 2013-03-31 om 17.39.46.jpg
Schermafbeelding 2013-03-31 om 17.39.37.jpg
Schermafbeelding 2013-03-31 om 17.39.24.jpg
odettefranssen
odettefranssen
Mensajes: 1462
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Goedemorgen Maike,

ik zie dat Werth vlak over de grens ligt bij Dinxperlo en Aalten. Twee mogelijk interessante links voor verdere research kunnen voor jou zijn http://www.genealogiedomein.nl/ en www.heerlijkheidbredevoort.nl

Succes gewenst en hartelijke groet,
Odette Franssen
odettefranssen
odettefranssen
Mensajes: 1462
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
In de database van Henk Ruessink (www.heerlijkheidbredevoort.nl) komt voor het huwelijk van een Joseph Knoop in 1710.
Hij was soldaat in de Compagnie van Capitein Solner en trouwde te Bredevoort met Catharina Henrikzen.
Adjuntos
knoop.jpg
odettefranssen
odettefranssen
Mensajes: 1462
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
11.07.1710 Joseph Knoop, geboortig van Mertz soldaat in de compagnie van den Hr
Capitein Solner met Catharina Henrikzen

http://www.genealogiedomein.nl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=311&Itemid=27 tweede link (pdf)
maikedh
maikedh
Mensajes: 5
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Ik had deze Joseph Knoop ook gevonden op internet. Bredevoort is maar een paar kilometer van Werth vandaan. Maar echt verder kom ik er niet mee, want ik kan beide Joseph's niet aan elkaar gelinkt krijgen.

Ik heb een scan van de huwelijksaangifte gemaakt. Geboortig van...tsja...Mertz??? Ik heb de hele bladzijde maar gescand, dan hebben jullie wat meer handschrift-vergelijkingsmateriaal. Want op de een of andere manier kom ik in mijn zoektocht altijd onbekende plaatsen tegen. Mertz, Mintz enz bestaan namelijk niet. Ik kan het op internet in ieder geval niet vinden. Hebben deze Joseph Knoop en Catharina Henricksen een zoon gehad? Mijn Joseph, geboren rond 1740-1747, zou daar dan weer een zoon van kunnen zijn.
Adjuntos
20130425_144435~01~01.jpg
20130425_144804.jpg
Responder

Volver a “Secundaire bronnen”