Familie Lengen Hohtenn (Steg) / Wallis / Schweiz

burgi85
burgi85
Mensajes: 32
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Original German below

Translate with Google Translate


Hello everybody

I am currently researching for the family tree of my family and there are some "unknown" ancestors.

Search the ancestors of Wendelin Lengen b. Apr. 17, 1807 / d. Oct. 27, 1884.
According to current knowledge, his parents are a Johann Lengen and an Agatha Lengen nee Imboden,
of which I have no further information.
Her son, my ancestor, Josephus Christianus Aloysius Lengen b. Apr. 20, 1840 / d. 2 Jun. 1931.
This married a certain Margaretha Lengen born Ebener.

If anyone knows the ancestors of these people, it would be great to be able to send the data to me, the farther back the nicer, as my goal is to create the family tree as much as possible and in as much detail as possible.

Thank you in advance.

Greeting

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo zusammen

ich suche recherchiere zurzeit für den Stammbaum meiner Familie und dabei gibt es so einige "unbekannte" Vorfahren.

Suche die Vorfahren von Wendelin Lengen geb. 17. Apr. 1807 / gest. 27. Okt. 1884.
Nach jetzigen Wissen sind seine Eltern ein Johann Lengen und eine Agatha Lengen geborene Imboden,
von denen ich keine weiteren Informationen habe.
Ihr Sohn, mein Vorfahre, Josephus Christianus Aloysius Lengen geb. 20. Apr. 1840 / gest. 2. Jun. 1931.
Dieser heiratete eine gewisse Margaretha Lengen geborene Ebener.

Falls jemand die Vorfahren der genannten Personen kennt, wäre es super wenn man die Daten an mich senden könnte, je weiter zurück desto schöner, da mein Ziel ist den Stammbaum so weit wie nur möglich und so detailliert wie möglich erstellen zu können.

Ich danke bereis im Voraus.

Gruss

Volver a “All countries”