Responder

moeder wijzigen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
amverheijen
female
Mensajes: 1
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico

moeder wijzigen

Mensaje por amverheijen »

Ik heb bij een man die tweemaal getrouwd is een dochter bij de eerste moeder ondergebracht. Door een foutmelding van jullie ben ik er achter gekomen dat ze van de tweede moeder is. Ik heb dit geprobeerd te veranderen, maar het is mij niet gelukt. Hebben jullie een advies om dit te veranderen zonder dat de onderliggende kinderen en echtgenoot van deze dochter verdwijnen. Dank u wel
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10960

Re: moeder wijzigen

Mensaje por wimdeckers »

Dochter eerst ontkoppelen van de huidige ouders via 'Partnerschap bewerken'. Onderin het scherm de dochter losmaken.

Dan naar de juiste moeder gaan, en de dochter koppelen middels 'Kind toevoegen'. Daarbij alleen de achter- en voornamen en het geslacht invoeren, en op 'Bevestigen' klikken. Het systeem komt dan met een melding en een lijstje namen. Uit dat lijstje de juiste dochter selecteren door er op te klikken, en vervolgens onderin het scherm klikken op 'Verbinden'.

Als een ouder meerdere partners heeft, dan bij het invoeren van een kind altijd kijken of de juiste andere ouder links bovenin het invoerschermpje staat vermeld. Zo niet, dan op de naam van de zichtbare partner klikken, en de juiste ouder selecteren.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”