Responder

Ongewenst informatie ingevuld

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
jdrbaix
jdrbaix
Mensajes: 85
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hallo,
Bij het aanmaken van een nieuwe overleden partner, waarbij ik het veld 'Overleden' bovenaan selecteer, worden de overlijdensgegevens van de laatst aangemaakte persoon ingevuld bij mijn nieuwe persoon. Dit lijkt me niet de bedoeling, en geeft meer werk als je de overlijdensdatum niet kent (om alles weer uit te vegen).

Kan hier iets aan gedaan worden?

Met vriendelijke groeten,
Jasper
Adjuntos
Schermafbeelding gegenereerde informatie.png
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10864
Een oude bug die is teruggekeerd :? .
Ik zal het doorgeven aan de technici.

Bedankt voor uw melding !
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10864
De technici konden niets vinden, en ik heb daarna zelf een en ander geprobeerd, en ik krijg geen automatische invoer in dat veldje.

Wellicht was het een tijdelijke bug, dus kunt u aangeven of het nog steeds gebeurt ?
jdrbaix
jdrbaix
Mensajes: 85
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hallo,

Ik heb het inderdaad niet meer gehad.

Met vriendelijke groeten,
Jasper
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10864
Ok !
jdrbaix
jdrbaix
Mensajes: 85
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hallo,

Ik kwam een soortgelijke bug tegen wanneer ik tweemaal een overlijden invulde met de optie 'of' (m.a.w. wanneer je 2 data ingeeft). De optie 'tussen' geeft dezelfde bug.
Deze keer was de datum niet ingevuld, maar onderaan het dataveld kwam de laatst ingegeven 'tweede' datum te staan.

Met vriendelijke groeten,
Jasper
Adjuntos
Schermafbeelding 2022-01-16 111647.png
Schermafbeelding 2022-01-16 111647.png (3.59 KiB) Visto 286 veces
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10864
Ik zal het doorgeven aan de technici.

Gelukkig verschijnt het hier pas als u een bewuste keuze maakt voor een overlijdensdatum tussen twee datums, dus kan het niet per abuis blijven staan. Maar het zou er evengoed niet moeten verschijnen.
jdrbaix
jdrbaix
Mensajes: 85
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Hallo,

Ik had deze bug deze avond opnieuw. (Het overlijden is weer ingevuld bij het switchen van '-' naar 'Overleden')

Met vriendelijke groeten,
Jasper
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10864
Ok, bedankt voor de melding.

Vreemd dat het weer gebeurt, en ik zal de technici er wederom van op de hoogte brengen.
Het vervelende met bugs is, dat ze soms plots weer verschijnen, en soms lijken te zijn opgelost :(.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”