Responder

afdruk stamboom "Afstammelingen van ......"

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
ewollants
male
Mensajes: 2
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Beste,
Mijn stamboom gaat terug in de tijd tot 1625. Enige tijd geleden heb ik een afdruk van 12 blz. kunnen maken van "Afstammelingen van ......". ondertussen heb ik verscheidene gegevens bijgevoegd maar krijg ik niet meer gevonden hoe ik een dergelijke afdruk kan maken.
Onderaan verscheen op elk blad onder een afdruklijn : "Export voorgesteld door Geneanet - Stamboom; ..... - https://gw.geneanet.org/...."

Kan iemand mij helpen ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10962
U gaat naar het profiel van de persoon van ad wie u het overzicht wilt maken.
Daar klikt u op 'Afdrukken', en vervolgens op 'Nakomelingen', en 'Lijsten'. Op het volgende scherm dan de verschillende opties uitproberen om te zien om welk overzicht het gaat. Er wordt altijd sowieso eerst een voorbeeld op het scherm getoond, alvorens u het kunt omzetten in een PDF-bestand.
ewollants
male
Mensajes: 2
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Wim,

Bedankt voor de reactie. Dit kan lukken, maar is het normaal als ik die lijst via PDF-bestand download dat de nakomelingen soms op slechts 1/3 van een blz (rechterkant) gedrukt worden ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10962
Geen idee, want u geeft niet aan om welke optie het precies gaat.
Mogelijk dient u het betreffende overzicht liggend af te drukken.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”