Responder

Pro-Gen importeren lukt niet foutloos

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
filiporta
filiporta
Mensajes: 5
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Geachte,
Het lukt mij niet om mijn gedcom bestand van Pro-Gen 3.50 foutloos over te brengen naar Geneanet.
Hij geeft mij telkens, na zelfs 2 keer proberen, dezelfde foute volgorde en gooit al mijn personen door elkaar. Zelfs ik krijg een andere vader en daardoor andere voorouders. Mijn bestand bevat ruim 11.000 personen. Zou dit een reden kunnen zijn? Ik heb mijn stamboom er intussen afgehaald om geen foute gegevens te verspreiden. Dank voor de hulp alvast. Filip
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10857
Het aantal personen in de gedcom maakt niet uit.

Als de gedcom foutief wordt ingelezen, dan is er iets mis met de gedcom zelf. Daarvoor contact op nemen met de ontwikkelaars van Pro-Gen, want daar kunnen wij verder niets aan veranderen.
filiporta
filiporta
Mensajes: 5
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Danke, ik neem contact met Pro-Gen zelf.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10857
Mocht dat niets opleveren, dan kunt u de gedcom wel ter controle doorsturen. Dat dan nog even laten weten.
filiporta
filiporta
Mensajes: 5
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Oprecht bedankt Wim. Alles intussen gelukt en de stamboom op Geneanet gekregen. Er gaat inderdaad als premium lid een nieuwe wereld voor me open !
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10857
Ok, mooi dat het opgelost is !

Succes met uw verdere zoektocht !
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”