Responder

Wijziging van de bronpersoon door Geneanet na mail.

edwardn
edwardn
Árbol : Gráfico
Ver su árbol genealógico
Vandaag een ietwat vreemde mail van GNN ontvangen waarin mij gemeld wordt dat mijn bronpersoon door GNN wordt aangeduid. En inderdaad mijn bronpersoon is gewijzigd. Wat zou hiervan de reden zijn? Ik heb al geruime tijd dezelfde bronpersoon.
Het wordt een beetje onoverzichtelijk als GNN nu al zelf wijzigingen gaat aanbrengen. :lol:
Ik heb het ondertussen wel weer gewijzigd.
Edit: Ik ging het wijzigen maar op de bewuste pagina staat dan weer: "U heeft geen bronpersoon aangeduid"...

Edward
U hebt een Stamboom online bij Geneanet. Om het u gemakkelijker te maken, en u op die manier de gelegenheid te geven gebruik te maken van de verbeterde functies van Geneanet, hebben wij automatisch de 'bronpersoon' van uw Stamboom online bepaald (Sosa nr.1).

De automatische bepaalde bron voor uw inschrijvingsnaam "edwardn" is :
- stefan.0 xxxxxx
Deze persoon zal het Sosa nummer 1 dragen.

Indien u niet de Sosa-nummers in uw stamboom wenst te wijzigen/wissen ga dan naar : http://my.geneanet.org/arbre/options/pa ... iew=souche

Voor extra informatie, raadpleeg de discussieforums.
Dank u voor uw vertrouwen,

Het Geneanet-team

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Misschien toch onbewust de bronpersoon verwijderd (?), want alleen als er geen bronpersoon staat ingesteld, wordt dit (soms) automatisch gedaan (persoonlijk vind ik dat niet handig als het om een parenteel gaat).

edwardn
edwardn
Árbol : Gráfico
Ver su árbol genealógico
Dag Wim,

Neen, want toen ik even ging kijken voor ik mijn bericht schreef stond duidelijk Stefanxxxx als bronpersoon. Ook in de app op mijn telefoon ging hij plots van mij naar Stefanxxx.

Toen ik dan zelf terug naar mijn orginele bronpersoon wijzigde stond er even "Geen bronpersoon". Heb daarna manueel voor indexeren gekozen en iets later was het ok. Maakt niet zoveel uit hoor als het niet elke week gewijzigd wordt. ;)

Ik had enkele maanden geleden wel eens gewijzigd van mij naar mijn moeder, maar dat is een hele tijd geleden.

Op het Franse forum waren er wel enkele berichten van "vreemde" gebeurtenissen in sommige leden hun stamboom, maar die blijken ondertussen ook opgelost.
Een Geneavirus? :lol:

Edward

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Er was gistermiddag wel een korte storing, dus wellicht heeft het daarmee te maken gehad.

Responder

Volver a “Geneanet, technische vragen”