Responder

Berichten

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
gianigus
male
Mensajes: 3
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico

Berichten

Mensaje por gianigus »

Hallo
IK heb sinds 2 dagen opgemerkt dat ik geen leden kan opzoeken via contacten en leden.
vandaag 31-12-2019 krijg ik via mijn persoonlijke e-mail en uitnodeging van een lid.
Maar op mijn mailboxs van geneanet komt niets binnen.
ik kan met deze persoon dan ook geen contact opnemen.
zijn er bij geneanet technische problemen?
Hoe kan ik een bericht van u krijgen als mijn mailboxs niet werkt?????

Groetjes Giani Gus
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10960

Re: Berichten

Mensaje por wimdeckers »

Wilt U zo vriendelijk zijn om Uw volgende onderwerpen niet willekeurig aan een ander onderwerp te plakken, zodat het forum enigszins overzichtelijk blijft ?

Er zijn geen storingen in de mailboxen op Geneanet.

Wat is de naam van de account van de gebruiker van wie U de uitnodiging ontving ?
Deze staat vermeld in het e-mailbericht.
gianigus
male
Mensajes: 3
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico

Re: Berichten

Mensaje por gianigus »

Sorry blijkbaar had ik een nieuw onderwerp moeten aanmaken.
Ook als er geen problemen zijn met de mailbox.
Maar de mijne werkt niet.
En ik kan geen leden meer opzoeken

De naam van de account is lbordon

Giani Gus
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10960

Re: Berichten

Mensaje por wimdeckers »

Uw berichtenbox werkt wel, maar gebruiker lbordon heeft U blijkbaar niet uitgenodigd via de site van Geneanet zelf.

lbordon moet na inloggen klikken op 'Gemeenschap' in de menubalk, en dan kiezen voor 'Contacten'. Vervolgens dient zij te klikken op de rode knop 'Uitnodigen Uw stamboom te bekijken'.
Op het volgende schermpje vult zij dan de naam van Uw account in (gianigus), stelt zij de toegang in als gast, en klikt zij op de rode knop 'Uitnodiging versturen'.
U krijgt vervolgens zelf een e-mailbericht over de uitnodiging via Geneanet, met een linkje waarop U dient te klikken om de uitnodiging te kunnen aanvaarden.

Alleen via die weg kan zij U als gast uitnodigen tot haar stamboom.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”