Responder

stamboom verwijderen vanwege verkeerde gedcom

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
aseijkens
aseijkens
Mensajes: 1
Ik wil mijn stamboom verwijderen omdat er veel fout is gegaan bij de gedcom aanmaken, en omdat ik het niet kon vinden heb ik gezocht in het forum. Daar vond ik de vraag "stamboom verwijderen van Geneanet". met een heel duidelijk antwoord.
Ik klik dus op Stamboom' in de menubalk, en vervolgens 'Gedcom importeren/exporteren'. Daar zou ik moeten kiezen voor 'Geavanceerde opties" . Maar dat staat nergens omdat ik dan terechtkom in "Mijn persoonlijk profiel" met de tabbladen Mijn gegevens, Mijn wachtwoord, Verbonden accounts en Configuratie. Nergens op de bladen is 'Geavanceerde opties" te vinden.
Het is vreemd dat het zo moeilijk is om een stamboom te verwijderen

Bij voorbaat dank
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10960
'Geavanceerde opties' staat daar gewoon in het menu, na klikken op 'Gedcom importeren/exporteren' (zie afbeelding). Ik heb ook geen idee hoe U via die weg in Uw profiel terecht kunt komen (?).

Geavanceerde opties.jpg

Wat ging er mis met de gedcom, want wellicht is de oplossing om gewoon een volgende gedcom over het huidige bestand te schrijven. Dan bij de import kiezen voor 'Gegevens vervangen'.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”