Responder

Ontbrekende begraafplaatsen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
wklapwijk
male
Mensajes: 1
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Ik heb meerdere foto's van grafmonumenten van meerdere Westlandse begraafplaatsen die ik zou willen plaatsen.
Volgens de begraafplaatsen index zouden er in de gemeente Westland echter geen begraafplaatsen zijn en zou ik ze alleen via de app kunnen aanmaken.
Uit andere vragen maak ik op dat dit alleen op de begraafplaats zelf zou kunnen.
Moet ik nu alle begraafplaatsen langs, er zijn er minimaal 8, om deze te kunnen registeren terwijl ik de foto's op m'n pc heb staan?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10862
Het aanvullen van de lijst van begraafplaatsen middels de app op de begraafplaats zelf is de normale manier van werken. Daarbij worden namelijk automatisch de juiste coördinaten van de begraafplaats opgenomen.
Een foto volstaat dan al, de rest kunt U dan na het aanmaken van de begraafplaats in de lijst vanaf Uw computer uploaden.

Een andere manier is om ons de juiste namen, plaatsen en coördinaten van de betreffende begraafplaatsen door te geven, zodat de technici deze aan de lijst kunnen toevoegen.
Daarbij bij gefuseerde gemeenten dan uiteraard de naam van de gefuseerde kernen vermelden en niet die van de fusiegemeente.
rvanderbie1
rvanderbie1
Mensajes: 1
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Ik mis bij de begraafplaatsen in de provincie Zeeland de plaats Oosterland en bij Nieuwerkerk in dezelfde provincie heeft namelijk nog een begraafplaats namelijk aan de Muyeweg.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10862
Ontbrekende begraafplaatsen kunt U zelf toevoegen bij de import van de foto's.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”