Responder

Kan het iets logischer ?

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
mon1
mon1
Mensajes: 2871
Dag,

Inloggen >>> R boven
pw en OK >>> L midden
Cookies >>> R onder
Taal >>> L onder

En dan kun je normaal gezien...beginnen.

De vraag zit vervat in de titel...
Vriendelijke Groet, Cordialement,

Raymond alias "Mon"
Geneweb/Fiche for ever
Database "mon1" under Maintenance
fluffy82
male
Mensajes: 274
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
inloggen --> rechtsboven, op een duidelijke plaats waar het verder niet stoort
paswoord en ok --> op een aparte pop-up in het midden van het scherm, ook heel erg duidelijk; ik snap niet wat u bedoelt met "links midden"... persoonlijk klik ik trouwens "onthouden" aan zodat ik mijn paswoord nooit opnieuw moet ingeven en ik automatisch ingelogd word
cookies --> moet je slechts één keer aanklikken tot je iets drastisch uithaalt met je computer of zelfs een nieuwe koopt, niet onoverkomelijk lijkt me...
taal --> werd reeds gekozen vóór het inloggen en wijzigt voor de meeste mensen niet, vandaar kan deze bijna overbodige knop ook ergens in een hoekje geduwd worden
mon1
mon1
Mensajes: 2871
fluffy82 escribió: 21 Julio 2016, 17:55 inloggen --> rechtsboven, op een duidelijke plaats waar het verder niet stoort
paswoord en ok --> op een aparte pop-up in het midden van het scherm, ook heel erg duidelijk; ik snap niet wat u bedoelt met "links midden"... persoonlijk klik ik trouwens "onthouden" aan zodat ik mijn paswoord nooit opnieuw moet ingeven en ik automatisch ingelogd word
cookies --> moet je slechts één keer aanklikken tot je iets drastisch uithaalt met je computer of zelfs een nieuwe koopt, niet onoverkomelijk lijkt me...
taal --> werd reeds gekozen vóór het inloggen en wijzigt voor de meeste mensen niet, vandaar kan deze bijna overbodige knop ook ergens in een hoekje geduwd worden
Het hangt ervan af hoe en waarom je GNN gebruikt, hé Tom.
Ik zou er ook nog "contrast" >>> "onderaan midden" kunnen bijvoegen
Bij het meermaals switchen van taal en gebruiker zou het groeperen van deze 5 instellingen gebruiksvriendelijker zijn.

Voordien verscheen de pop-up bij het inloggen onmiddellijk daaronder.
De "taal" stond in dezelfde balk
Melding "Cookies" kan (zoals op andere websites) automatisch verdwijnen bij het verder surfen
Contrast kan eventueel ook bovenaan op dezelfde balk bijgeplaatst worden

Waarom gemakkelijk als het moeilijk ook gaat ?  ;)
Maar het is maar een suggestie, hoor...
Vriendelijke Groet, Cordialement,

Raymond alias "Mon"
Geneweb/Fiche for ever
Database "mon1" under Maintenance
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”