Responder

gat in stamboom en persoon verwijderen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
elshertegonne
female
Mensajes: 13
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico
Geachte ,
Is er iemand of zijn er meerdere personen die samen mijn stamboom willen beheren na mijn dood ?
Vriendelijke Groeten.
Els Hertegonne.
edwardn
edwardn
Mensajes: 1577
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
elshertegonne escribió: 14 Abril 2021, 03:01 Geachte ,
Is er iemand of zijn er meerdere personen die samen mijn stamboom willen beheren na mijn dood ?
Vriendelijke Groeten.
Els Hertegonne.
Goeiemorgen,

Het is wellicht beter dat één van de moderators uw bericht in een apart/nieuw onderwerp plaatst.
Ondertussen kunt u hier: https://nl.geneanet.org/profile/genealogical/will instellen of uw stamboom op Geneanet bewaard blijft. Dan kunnen in ieder geval andere geïnteresseerden van het door u geleverde werk blijven genieten.
U kunt daar ook een bericht voor iemand ingeven, maar ik stel me zelf al eventjes de vraag hoeveel nut dat berichtje heeft. Hoeveel personen hebben dan nog hun huidige emailadres? Bestaat een emailadres dan nog überhaupt?
Misschien is het beter om, zoals vroeger in een wilsbeschikking al eens vermeld stond waar deze sleutel of dat waardepapier te vinden was, op te schrijven welke uw inloggegevens en wachtwoorden voor uw Geneanet-account en andere voor u belangrijke online-accounts zijn.
Hopelijk komen er nog andere en betere tips binnen want ik vraag me ook af wat er bvb in 2040 of zo gebeuren zal met Geneanet etc...

Mvg,

Edward
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10941
Ik zat aan de koffie, dus splitsen kwam wat later ;).
edwardn
edwardn
Mensajes: 1577
Introducción: Gráfico
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
wimdeckers escribió: 14 Abril 2021, 11:15 Ik zat aan de koffie, dus splitsen kwam wat later ;).
Smakelijk Wim, ik begin aan mijn tweede vandaag. :)

Wat de digitale wereld ons nog brengt, ik heb er ook mijn bedenkingen bij.
Ik ben in 1984 onmiddellijk op de pc-kar gesprongen en in 1995 de digitale snelweg opgereden, maar ondertussen is het me toch duidelijk geworden dat dit ook niet de ideale wereld zal zijn.
Ik denk dat ik me toch ook ga toeleggen om wat op papier te beveiligen en dan misschien best nog met "Oostindische inkt"... ;)

Edward
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10941
Tja, we zitten allemaal op meerdere sites tegenwoordig, en zullen dus wel iets moeten vastleggen voor het nageslacht over wat te doen na overlijden.
Dat op internet doen is dan geen optie, want hoe vinden de nabestaanden dat dan weer ?

Maar er zijn wel oplossingen voor te bedenken, zoals een envelop met info, te openen na overlijden, waarin de inloggegevens van de sites staan vermeld (voor zover belangrijk).
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10941
@elshertogonne

Uw bestand blijft sowieso bewaard.
Responder

Volver a “Geneanet : technische vragen”