Responder

Beëindigen van een Premium-abonnement

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
gdegreef
male
Mensajes: 2
Geachte,
Wil graag een Premium-abonnement afsluiten maar een onduidelijkheid weerhoudt mij voorlopig.

1. Enerzijds lees ik via Google :"Bij Geneanet worden abonnementen nimmer automatisch verlengd."

2. Anderzijds bij de aanvraag : "Abonnement - 3 maanden Automatische verlenging"
"Kan op elk ogenblik gestopt worden"
"Elke drie maanden wordt het bedrag voor de Premiumverlenging afgeschreven van Uw credit card. U kunt op ieder moment Uw automatische verlenging beëindigen".

De algemene voorwaarden zijn darenboven enkel in het Engels beschikbaar

Maar nergens wordt aangegeven op welke wijze de automatische verlenging beëindigt moet worden.
Vermits ook contact niet mogelijk is via e-mail wil ik graag voorafgaandelijk uitsluitsel.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10863
Tja, met zoeken via Google vindt U nu eenmaal vaak verouderde informatie, maar feitelijk is datt nog steeds correct voor de meest gangbare Premiumabonnementen.

De enige aanpassing is er pas afgelopen jaar bijgekomen, en dat is een optie tot het afsluiten van een Premium middels een creditcard voor een periode van 3 maanden met automatische verlenging.
Voor de overige Premiumperioden geldt gewoon nog dat zij nimmer automat6isch worden verlengd.

Bij een Premium voor 3 maanden middels een creditcard, kunt U gelijk na afsluiten de automatische verlenging stopzetten, of dat in ieder geval binnen de 3 maanden doen. Daarvoor na inloggen klikken op de naam van de account rechts bovenin het scherm, en vervolgens kiezen voor 'Premium abonnement'. Op dat scherm ziet U dan in de blauwe balk de optie om de automatische verlenging te stoppen.
gdegreef
male
Mensajes: 2
Beste Wim,
De trappen van vergelijking voor SNEL : sneller, snelst
U scoort met ULTRASNEL en dat is niet zo gebruikelijk voor een forum, eerder zeer uitzonderlijk
Maar echt bedankt. Respect voor Geneanet !

Ik was ook snel door al een Premium-abonnement aan mezelf cadeau te doen mits een Bancontact betaling.
Bevestiging al ontvangen.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10863
Wij gaan voor service ;) !
Responder

Volver a “Vragen over accounts en Premium”