Responder

Afsluiten Premium

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
verstraetejack1
male
Mensajes: 1
Introducción: Gráfico
Navegación: Gráfico
Ver su árbol genealógico

Afsluiten Premium

Mensaje por verstraetejack1 »

Ik kreeg het bericht dat ik lid werd na mijn betaling van 90€ op zaterdag 9 november.
Toch lijkt het dat ik geen toegang heb tot meer geavanceerde data zoals de selectie per periode van de namen, enz. want telkens krijg ik de vraag om lid te worden...
Ik was lid tot 31/10/2019 ("verstraetejack") en wenste een verlenging van verstreken abonnement: ook dit lukte niet.
Dus heb ik een nieuwe registratie naam doorgegeven "verstraetejack1".
mijn mailadressen zijn:
[email protected]
en
[email protected]

Graag vernemend wanneer ik toegang krijg..

[e-mailadressen aangepast ter voorkoming van spam, en andere vervelende zaken]
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensajes: 10864

Re: Afsluiten Premium

Mensaje por wimdeckers »

Als er problemen zijn met het vernieuwen van een Premium, dan graag melden, want daar is altijd een oplossing voor.

Als U de Premum op de nieuwe account via een normale bankoverschrijving heeft gedaan, dan kan het tot 10 dagen duren voordat de Premium wordt geactiveerd.
Het is mij overigens onduidelijk waarom U dat niet gewoon via Uw oude account deed, want de procedure is exact gelijk voor alle accounts.

Voor wat betreft de meldingen : die dient U nu in de nieuwe account opnieuw in te stellen. De handmatige meldingen in Uw oude account zijn nog steeds actief.

Gaarne ook geen e-mailadressen vermelden in openbare berichten hier op de site, en eigenlijk ook nergens anders op het internet. Dat ter Uwer eigen bescherming tegen spam en andere vervelende zaken die men met het combineren van op internet gevonden 'losse' data kan doen. Bovendien is Uw e-mailadres bekend bij Geneanet, en mocht U een nieuw e-mailadres hebben of krijgen, dan kunt U dat doorgeven via een privébericht aan een van de moderators.
Responder

Volver a “Vragen over accounts en Premium”