Responder

català a GENEANET

En este foro puedes dejar tus preguntas sobre el funcionamiento de Geneanet (problemas de descargas de archivos GEDCOM, listados de datos, etc.).
pratsta
male
Mensajes: 1
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Estic totalment d'acord amb el missatge. Jo tinc la major part de la base en el meu ordinador i no m'atreveixo a actualitzar el meu arbre perquè no vull perdre l'opció del català, que encara tinc quan treballo fora de línia.

És una llàstima perdre la possiblitat d'accedir amb totes aquelles llengues que hi havia representades. És perd diversitat i sentiment de pertanyer a una comunitat de genealogistes integradora i plural. Ara quan entro al meu arbre en línia no el reconec. Crec que seria convenient tornar al format anterior.


Estoy de acuerdo con el mensaje. Yo trabajo normalmente fuera de linea y no me atrevo a actualizar mi arbol en linea porque no quiero perder la posibilidad de trabajar en catalán.

Es una lástima perder la posibilidad de acceder a los datos genealógicos en qualquier lengua. Se pierde diversidad. Pensava que formava parte de una comunidad de genealogistas integradora y plural. Ahora cuando entro en mi arbol en linea, senzillamente no lo reconozco. No es el mio y no pienso actualizarlo. Creo que seria muy conveniente volver al formato anterior.

jcolominas
male
Mensajes: 1
Totalment d'acord amb els missatges anteriors, jo tampoc entenc quin ha estat el criteri que ha portat a la supresió del català. Demanaria als responsables d'aquesta Web que s'ho repensin. Gràcies

Je suis totalement d'acord avec les messages antérieurs , je n'entends pas non plus qui a été le critère qui a porté à la suppression du catalan. Je demanderait aux responsables de le Web de de le méditer. Merci
merfec
female
Mensajes: 3
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Estic d'acord amb els missatges anteriors.
M'agradaria molt que tornéssiu a incloure el Català i els altres idiomes que heu fet desaparéixer. Gràcies


Estoy de acuerdo con los mensajes anteriores.
Me gustaría mucho que volviesen a incluir el Català y los otros idiomas que habéis hecho desaparecer. Gracias
selrac1
male
Mensajes: 1
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Totalment d'acord amb els missatges anteriors, jo tampoc entenc quin ha estat el criteri que ha portat a la supresió del català. Demanaria als responsables d'aquesta Web que s'ho repensin. De moment, no penso pagar la renovació. Gràcies

Je suis totalement d'acord avec les messages antérieurs , je n'entends pas non plus qui a été le critère qui a porté à la suppression du catalan. Je demanderait aux responsables de le Web de de le méditer. Pour le moment je ne pense pas payer la rénovation. Merci

Totalmente de acuerdo con los mensajes anteriores, Tampoco entiendo cual ha sido el criterio que ha llevado a la supresión del Catalan. Pediria a los responsables de esta WEB, que se lo repiensen. De momento no pienso pagar la renovación. Gracias
arturbial
male
Mensajes: 12
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
No estic d'acord en que s'hagi suprimit el català de la nostra pàgina web.
Cal tenir en compte que es una llengua parlada per aprop de 10 mil.lions de persones.
Es pot interpretar com un atemptat a la cultura.
Prego que s'hi torni a incloure.

No estoy de acuerdop en que se haya suprimido el catalán de nuestra página web.
Se debe tener presente de que es un idioma habalda por aproximadamente 10 millones de personas.
Se puede interpretar como un atentado a la cultura.
Ruego se vuelva a incluir.

Artur Bial i Mujal
[email protected]
xevicoll
male
Mensajes: 1
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Comparteixo totalment totes les opinions anteriors.
La plataforma Geneanet és un lloc ideal per a tenir-hi penjat l'arbre genealògic; un dels principals trets pels quals m'hi vaig registrar va ser que disposés del català.

Espero que tot això sigui només una etapa transitòria i properament tornem a tenir el català.
mvilas
female
Mensajes: 1
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Jo també estic totalment d'acord amb els missatges anteriors. Tinc el meu arbre tot en català i m'agradaria que a geneanet es pogués seguir tinguent l'arbre en aquesta llengua. Espero que els responsables d'aquest canvi s'ho repensin i tornin a posar tots els idiomes que hi havia ja que aquest era una de les gràcies d'aquesta web.

Maria Vilas
joan21
female
Mensajes: 1
Totalment d'acord. Català a Geneanet !!!
jpinyol
male
Mensajes: 7
Buenos días, administradores y responsables de Geneanet.
Me gustaría reemprender el hilo del foro y poder saber el motivo por el cual se eliminó el calatán como idioma.
Estoy convencido que no favorece en nada la divulgación y uso de la web que, sea dicho de paso, la encuentro muy interesante pero sin el catalan, no voy a utilizarlo, de momento, como herramienta.
Dicho de paso, me subscribo a los comentarios realizados anteriormente.
Espero un mínimo de seriedad y respondan a las preguntas.
Gracias.

Bon dia, administradors i responsables de Geneanet.
M'agradaria reprendre el fil del fòrum i poder saber el motiu pel qual es va eliminar el calatà com a idioma.
Estic convençut que no afavoreix en res la divulgació i ús del web que, sigui dit de passada, la trobo molt interessant però sense el català, no vaig a utilitzar-lo, de moment, com a eina.
Dit de passada, em subscric als comentaris realitzats anteriorment.
Espero un mínim de serietat i responguin a les preguntes.
Gràcies.
aliger
aliger
Moderator
Mensajes: 2362
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
No recuerdo que haya habido nunca traducciones ni coordinadores en lengua catalana en Geneanet.
Como seguramente sabrá, Geneanet es una base de datos francesa, la principal en Europa, y está traducida a nueve idiomas, pero no todos los idiomas  están contenidos.
En cualquier caso, no me corresponde a mi decidir sobre estas cuestiones, pero sí el pasar a nuestra Central su sugerencia.
Antonio Liger
Asistencia Geneanet
Consulte los últimos Trucos y Astucias GeneaNet: http://bloges.geneanet.org/index.php/category/trucos_y_astucias_geneanet
jpinyol
male
Mensajes: 7
Muchas gracias Antonio tanto por el comentario como por la pronta respuesta.
Sería conveniente se trasladara esta petición que, sin ánimo de protagonismo, iniciaron otros usuarios en su día, muchos días, demasiados.

Estoy convencido que el resto y futuros usuarios, estén o no registrados, lo agradecerán. Yo al menos sí.

No voy a dudar que estuviera en su día en catalán, puesto que hay varios usuarios que lo argumentan pero, de todas formas, no está de más incluirlo para dotar esta web de un modelo más inclusivo, cuanto más por la influencia de una zona geográfica que nos une, una historia que compartimos y para nada despreciable con sus más de 10 millones de hablantes.

Te agradezco el comentario como moderador aunque estaría bien poder contar también con la respuesta del administrador o responsable de la web.

Recibir tod@s un saludo.


Moltes gràcies Antonio tant pel comentari com per la ràpida resposta.
Seria convenient traslladar aquesta petició que, sense ànim de protagonisme, van iniciar altres usuaris al seu dia, molts dies, massa.

Estic convençut que la resta i futurs usuaris, estiguin o no registrats, ho agrairan. Jo almenys sí.

No dubtaré que estigués al seu dia en català, doncs, hi ha varis usuaris que ho argumenten però, de totes formes, no està de més incloure’l per dotar aquesta web d’un model més inclusiu, tant per la influència d’una zona geogràfica que ens uneix com una història que compartim i res menyspreable amb més de 10 milions de parlants.

T’agraeixo el comentari com a moderador, tot i que estaria bé poder comptar també amb la resposta de l’administrador o responsable de la web.

Rebeu tots/es una salutació.
Josep Pinyol i Moran

jpinyol
male
Mensajes: 7
Bon dia, Antonio.
Seria possible saber en quina situació està aquest tema?
Per fer consultes o posar-nos en contacte amb l’administrador o responsable de Geneanet mitjançant un “foro”, no trobo raonable aquest tan llarg temps de demora en respondre.
A l’espera encara de resposta,
Rebeu tots/es una salutació.


Buenos días Antonio.
¿Sería posible saber en qué situación está éste tema?
Para hacer consultas o ponernos en contacto con el administrador o responsable de Geneanet a través del foro, no encuentro razonable éste tan largo tiempo de demora en responder.
A la espera todavía de respuesta,
Recibir tod@s un saludo.


aliger
aliger
Moderator
Mensajes: 2362
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Disculpa pero no se a que tema se refiere.
Antonio Liger
Asistencia Geneanet
Consulte los últimos Trucos y Astucias GeneaNet: http://bloges.geneanet.org/index.php/category/trucos_y_astucias_geneanet
arturbial
male
Mensajes: 12
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Perdona alioger, pero en la cabecera de la pàgina queda muy claro el tema CATALÀ A GENEANET
aliger
aliger
Moderator
Mensajes: 2362
Introducción: Texto
Navegación: Texto
Ver su árbol genealógico
Si ese el tema,pero que quiere decirnos?
Antonio Liger
Asistencia Geneanet
Consulte los últimos Trucos y Astucias GeneaNet: http://bloges.geneanet.org/index.php/category/trucos_y_astucias_geneanet
Responder

Volver a “Utilización”